Birazcık pesimize...


Hergün yeni bir güne uyanıyoruz ve hergün yeniden uykuya dalıyoruz.Dünyadaki tüm insanların ortak yönüdür bu ama asıl önemli olan bu iki zaman kavramı arasında yaşananlardır.Kimisi kalkar kalkmaz kahvaltı bile edemeden işine gider kimisi o kadar rahattır ki kaçta kalkacağına vücudu karar verir ne zaman canı isterse...Kimisi mutlu bir ay geçirebilmek için deli gibi çalışmak zorundadır kimisi sabah kahvaltısına Paris e gider.Kimi yiyecek bi ekmek ya da bi bardak su için canını verebilir kimi ise 99 çeşitli sofraya sahiptir.Öle bi dünya da yaşıyoruz ki her birimizin tek bi ortak yönü daha dorusu tek bi ortak kelimemiz var:İnsan.Hepimiz insanız ama kaç kişimiz insan gibi yaşıyoruz.Hayat öyle bi kavram öyle bi olay ki içinde milyarlarca hikaye barındırır ve hepsinin yazarı ayrıdır.Belki de birisi bizim için milyarlarca hikaye yazmıştır.Neden olmasın?Belki de yarın birimiz ölücek belki de şu an birisi öldü tam siz bunu okurken ya da tam bu an bi bebek daha dünyaya geldi.Peki o bunu gerçekten istedi mi?Güzel bi yer mi ki burası biz onun için karar verme hakkına sahibiz.Onu mutlu edebilecek miyiz bu mutluluğun kara borsa da bile kalmadığı dünyada.Doğa tüm insanlar için değilmidir daha doğrusu tüm canlılar için...E peki doğa herkese aynı imkanı sunmaz mı?E o zaman niye herkes mutlu değil yeterince.Biraz daha yakınlara gelelim.Artık dünya daha da karmaşık kimileri artık daha da basit dese de.Devlet oldu herkes.Peki bu dünya denilen kütle insanlar için değilmi he eğer öyleyse neden ben dünyanın bana düşeni kadar sahibi değilim de birileri benim için de sahip.Ben dünyaya böyle şeyler düşünmek için mi geldim yoksa yaşamak için mi ya da neden ben düşünmek zorundayım da başkaları değil.Dünya nın matematiğinde mi bir sorun var yapılırken yanlış mı hesaplanmış yanlış mı bölünmüş sayılar yoksa daha sonraları birileri rakamlar la mı oynamış.Hergün tekrar uyuyup yeni bir güne uyanıyoruz ve gece olduğunda gene uyuyoruz.Benim sabah olmasını bile isteyecek cesaretim yokken neden bazılarının gecelerinde bile ayrı birer yaşamı var???

0 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

blograzzi techtnorati cc