Polisten yeni hizmet:ALO KANKA


Türk polisi bi hizmete daha adını yazdırdı.Adı "alo kanka".Şaşırmayın gerçekten de adı böyle ve burada amaçlanan da gençlerle iletişimi güçlendirmek ve onları daha detaylı tanımak.İlk okuyunca kulağa hoş geliyo ama bakalım bizim gençlerimiz bunu nası kullanıcak.Verilere göre ilk haftada 7000 kez aranmış alo kanka ve gelen bi kaç soruyu sizle paylaşmak istiyorum:

Mesaj: Kanka matematikten 85 aldım nasıl sence ?
Cevap: Tebrik ederiz

Mesaj: Kanka canım sıkılıyor sevgilim terk etti.
Cevap: Olur böyle şeyler hayat devam ediyor kafana takma. Sana sevgili mi yok?

Mesaj: Mide ağrısı üzüntüden kaynaklanıyor olabilir mi?
Cevap: Mümkündür. Psikoloğunla görüş.

Mesaj: 4 aylık Sibirya kurdu cinsi köpeğim var. Ne yiyeceği ve kaç öğün yiyeceği hakkında bilgim yok. Bilgi verir misin?
Cevap: Veterinerinizle görüşün

Mesaj: Ben ailemle geçinemiyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevap: Bu konuda yapabileceğim bir şey yok. 18 yaşına gelince özgürsün

http://www.ntvmsnbc.com/modules/habervideo/video.asp?CatID=6&cbVideo=4446&cbQuality=1

buda tanıtım videosu
buda numarası:1550

0 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

blograzzi techtnorati cc