Balık Tutan Karaböcük


YORUMSUZ

5 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

iltiriş dedi ki...

İnsanların inançları ve düşünceleri farklı olabilir ve insanlar bu farklılıklar içinde saygı cercevesinde kendi hayatlarını yaşarlar

blogunuzu bu güne kadar zevkle okuyordum ama bu iki yazınızda kullandığınız aşağılayıcı sözler yüzünden moralim bozuldu artık gülemeyeceğim sanırım blogunuza her ziyaret edişimde aklıma bu yazılarınızdaki tabir gelecek

inşallah bir gün herhangi bir nedenden dolayı cevrenizde sizi de hoşlanmayacağınız kalıplara sokmazlar

size iyi bloglamalar dilerim
adieu

Adsız dedi ki...

bu kadar bilinçli bi cevap verdiğiniz için öncelikle size saygı duyuyorum ama insanların eleştirme hakkı vardır benim düşünceme göre ve ben de kendime göre bi eleştiri getirdim haklı olabilirsinz kötü sözler kullanmış olabilrim fakat bu bana göre başka biri başka bi yerde onlar için çok güzel şeyler de yazabilir bu da onun düşüncesidir.Bizm ülkemzn de en büyük sorunu bu belki kalıba sokmak haklısınız ama ben sadece kişisel yorumlarımı yaptım.Blogumu takip ettiğiniz için de bir kez daha teşekkürler

Adsız dedi ki...

3K isimli arkadasa katiliyorum
Sizin bu yaptiginiz insanlari elestirmek veya fikir özgürlügü seklinde tanimlanip masumlastirilacak veya sevimli hale getirilebilinecek kadar basit bir sey degil daha ziyade insanlarin kisiliklerine, din ve vicdan hürriyetine yapilmis sevimsiz bir sadiridir.
Insanlarin inanislarindan veya giyim tarzindan hoslanmayabilirsiniz ama bu size ona hakaret etme hakkini vermez.
Baris ortamina son derece ihtiyacimiz oldugu bir dönemde insanlarin birbirlerinin inanciyla dalga gecmesini ve hatta hakaret edici hareket ve sözlerde bulunmasini siddetle kiniyorum.

aşevi dedi ki...

diğer iki arkadaşa katılmıyorum en doğrusunu yapmışsınız tebrik ederim.İnanç özgürlüğünden önce düşünce özgürlüğünü sağlasak kimsenin bir sorunu kalmayacak.Modern giyimli bir bayanı görüp ona müstehcen lakap takarken ya da inancını yargılarken neredeymiş inanç özgürlüğü.Çizginizden taviz vermeyin...

Adsız dedi ki...

Kardeşim inanç özgürlüğü ile ne alakası var bunun. Kara çarşaflara bürünmekle müslüman olunmuyor ne yazık ki. Bu ülkede herkes ibadetini yapmakta özgürdür ve ibadet kişiyi ilgilendiren, Allahla kişi arasındaki bir konudur. Ben şahsen böyle giyinen insanları gördüğümde utanıyorum. Bu çağda bu şekilde giyinmek benim insanıma yakışmıyor.

blograzzi techtnorati cc