Karaböcük vakası -2-


Geçen gün otobüste başıma gelen çok ilginç bi olayı sizle paylaşmak istedim.Ama gerçekten ilginç,enteresan...
Otobüsle altunizade civarından kısıklıya doğru yol alıyoruz okuldan çıkmışım ve deliler gibi yorgunum gözlerim kapanıo.Bildiğiniz Ikarus İett otobüslerinde orta kapıyı geçtikten sonra kaptan mahalli hizasındaki 3 lü sırtı cama dönük koltukların birinde oturuyorum.Tam bizim hizamızda bildiğiniz gibi orta kapının karşısında 3 tane koltuk vardır arka arkaya onların en önündeki koltuğunda bir karaböcük yani kara çarşaflı bi vatandaşımız oturuyor.Neyse ilerleyen duraklarda bir adam ve aynı model bi çarşaflı daha otobüse bindi.Kadın arkaya doğru yürüken kendine oturcak yer olarak en arkada arka kapının yanındaki koltuğa oturdu.O sıra şoförden akbil alıp para ödeyen adam işi halledip artık karısımı kardeşimi onun yanına gelecekken önde orta kapı civarında olan karaböcüğün yanına dikildi "Geç kaldık bi aksilik olmaz inşallah Mecit de gelmiş o da bekliyomuş"dedi.Kadın şoka uğramış bi anda gözlerini adama dikti ve tek kelime etmedi o sıra bu olanları gören asıl karaböcük mehmet diye seslendi öne doğru.Ne yaptığını anlayan ve şok geçiren mehmet hanımdan özür bile dilemeden şaşkın bakışlarla asıl böcüğün yanında kendine yer buldu.Ne diyelim hem o süper kahraman kıyafetini giyenlere hemde yanındakilere Allah kolaylık versin :D

7 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

Adsız dedi ki...

güldüm öldüm banada oldu gecen haftalarda malubuyla benda okuluma otobüs ve tranvayla gidiyorum bağcılar tranvay durağında jeton gişesinde oldu nese kolay gelsin takip ediom artıkın bloguma linkini ekledim

Adsız dedi ki...

ZUHAAHHAHAHAHAHAH)))Ya karnıma ağrılar girdi arkadaş yaa.eyvallah kardeşim

Adsız dedi ki...

yazılan yorumları silceksen bence önce yorumun onaylanması gibi bişey yapda rezil olma bari

brkclk dedi ki...

ben burayı okuyanların azıcık terbiyeli olduklarına güvenerek böyle bişiyapma gereği duymadım düşüncelerinin onaydan geçmesi hoşuna mı gider insan gibi yaz kimse silmesin

Unknown dedi ki...

Olay gerçekten komik ama insanlara böyle lakaplar takmak biraz ayıp kaçmış arkadaşım.

Adsız dedi ki...

ya sen kendıne ne zannedıyosun baska ınsanlara lakab falan takmalar o ınsanlar ınancları geregı boyle gıyınıyolar sen ınancsızsan baskalarına yorum yapma hakkını kendıne sakla yada aynaya bak ben allaha karsı ne kadar duyarlıyım de ,,?
pasalibebeto@hotmail.com

Adsız dedi ki...

öncelikle böle bi olayı bizimle paylaştığın için teşekkür ederim 10 numara olay yani ne nelerden medet umuyoruz çağdaş bir şekilde insan gibi yaşamak varken neden insanlar böle saklanırlar gizlenirler sanki birileri yiyecekmiş gibi ürkerler hiç anlamam doğrusu bence bu inanca sığmaz tamamen kandırılmış insanların tiplemesidir bu bence...

blograzzi techtnorati cc