Acun Ilıcalı ve Türkiye


Zamanında bu adamı ne kadar çok severdim ama bu artık nefret ettiğim anlamına gelmiyo :D fakat eskiden daha çok seviyordum."Acun firarda " diye bi olay vardı ki herkesin özendiği izlerken kendini alamadığı olağanüstü bir programdı.Ona özenen o kadar insan vardı ki kim olsa özenir.Sen hem dünyanın her yerini gez biz sadece beşiktaş kadıköy taksim git gel yaparken hem dünya güzeli çıtırlarla muhatap ol bizse sadece ekrana abanalım hiç unutmam o ibiza bölümünü kendi kendime derdim way be bi insan bu kadar mı şanslı olur hem bu kadar gez toz ye iç eğlen hem bi de üstüne parakazan vay be neler var diodum ki gel gör ki sen işin düşünülmeyen tarafı geldi çattı:Acuna gezcek yer kalmadı işte o an bi bocalama süreci geçiren acun hemen kendine bi çıkış yolu daha keşfetti.Yaw ben bu kadar yer gördüm bu kadar kültür keşfettim bunlarda bi ton prog vardı hop getirim onları türkiye ye tutsun da millet izlesin rating başına paraları gene götürim.Bu hikaye ilk olarak "survivor"adı altında karşımıza çıktı ve gayet iyi tepki gördü daha sonra etkisini yitirmeye başlarkene bizim zeki acunumuz hop türkiyeyi can damarından vurdu survivor:"gs-fb".Oldumu şimdi gel de izleme gs ve fb hangi ortamda olursa olsun sadece birbirine rakip olsun bu ülkede iş yapar.acun da bunu çok güzel kendi lehine çevirdi çünkü zeki.Daha sonra doğal olarak yavaş yavaş bu da etkisini yitirmeye başlarken hoppaa bi baktık ki o ne:"fear factor"o neydi öyle çiğ beyin yiyenler inek gözü yiyenler falan.Burdaki amac neydi türk milletinin içindeki deliyi su yüzüne çıkarmak ama ne gerek vardı ki bizim yapamayacağımız şey mi var baktı ki acun bizde sınır diye bişe yok buna da son noktayı koydu veeeee asıl bombayı düşürdü türk tv tarihine:Var mısın Yok musun.aslında yarışmaya baktığımızda öle ne bilgi gerekli ne başka birşey ama nedendir bilinmez çok tutuldu.içinde her daim bi heycan hissettirio aslında söylenebilicek pek de bişey yok yolun açık olsun acuncun :)

0 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

blograzzi techtnorati cc