Yarra Yering

Öle ilk başda adını görünce noluo lan ne biçim bi herif bu gene ne yazmış demeyin.Bu bi marka hemde bi şarap markası nerenin mi avustralya nın en ünlü şaraplarından biri.Namı taa türkiyelere gelmiş olcakki adına hikayeler şakalar uydurulmuş.Büyük bilgi kaynaım Ek$i de yer alan komikliklere bi bakın :D

- içecek olarak ne alırdınız?
- doluca istiyorum, o yoksa yarra yering...
- öhm! pardon?
- ikisi de mi yok?
- üzgünüm efendim, doluca yok.
- o zaman yarra yering...
- yarra??
- yering!

- hilmi.. i'm bored let's do samtink.. (hilmi, baydım bişiler yapalım)
- benim yarra yering?
- oh great.. (harika)
- la bu nerden biliyo lan türkçe?
- do you really have it? (cidden var mı sende?)
- olmamı beee.. uzan sen şöyle.. nerden biliyon sen onu?
- it's from my country.. (bizim memleketindir o..)
- memleket nere senin gülüm?
- yarra yering..
- yiyecen yiyecen sabret az hele..

- garson ne güzel şarapmış bu, markası ne?
+ yarra yering.
- o kadar mı fena..
+ bildiğin gibi değil abi.

5 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

Adsız dedi ki...

ekşiden çarpmışsın bunları bea...

Adsız dedi ki...

Adam demiş zaten ekşiden diye okumadan yorum nerede ne varsa klavyesi varsa yazıyo ya

Adsız dedi ki...

İkinci adsız sitenin şeysi galiba, birinci yorumcuyu azarlamış "adam demiş" felan filan diye. Ulan o adama sesleneyim bende bari, madem çaldın ne yaraaı yering i çok mu hoşuna gitti. insanın bişi hoşuna gitmese, taa oralardan buralara taşımaz ;)

Adsız dedi ki...

ulan son adsız seninde a.mına ben koyuyum

Adsız dedi ki...

len, something happened is that someone are always yarra yerring :)

blograzzi techtnorati cc