Gündüz kuşağını katleden kadın programları...

Aslında anlatmaya bile gerek yok direk yaşıyoruz.Gününü evde geçirme fırsatı bulabilenler ayaklarını uzatıp tv karşısına geçmek için niyetlenenler pek heveslenmesinler çünkü tv tamamiyle kontrol altında.Ya anlamıyorum bu kadar mı olur yaa her kanal da mı aynı şey olur.Sürekli anlaşamyan aileler,kavgalar,karısını döven erkek profili,kaşı gözü patlamış kadın modeli vs. bi ton şey.Ya insanlar neden bunları izlemek zorunda bırakılıyolar ki bence insanlar bunları izleye izleye bu hale geliyolar.Oraya para karşılığı getirdikleri seyirci topluluğunu arkasına alan programların bi şekilde önüne geçilmeli.Tv den deli gibi etkilenen bi toplum olarak sadece öpüşme ve küfür sahnelerini sansürleyen RTUK neden bunun önüne geçmiyor hade herşeyden vazgeçtim ben ne yaptım ki deli manyakları izlemek zorundakalıom normalim ben lan :D

0 Yorum var,sen de Çak bi yorum!!!:

blograzzi techtnorati cc